Servicii | Puncte de prezenta | Portofoliu | Cariere | Contact

Suport tehnic
Echipa noastra va sta la dispozitie si va va raspunde la intrebari in cel mai scurt timp posibil fie prin telefon sau e-mail

Web Hosting
Hostingul pe care noi il oferim este pe servere Linux. In functie de necesitatile dumneavoastra puteti alege pachetul de hosting potrivit

Fibra optica
Fibra optica este pentru solutia optima pentru o conexiune de mare viteza si calitate net superioara oricaruil alt tip de conexiune.

Procedura de transmitere a reclamatiilor privind functionarea
a serviciilor de comunicatii electronice


    Va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de transmitere a sesizarilor tehnice aferente serviciilor de comunicatii electronice de care beneficiati:
    * Telefonic: 0728 874 780
    * Email: suport@RNT.ro

    Sesizarile dumneavoastra vor fi preluate, inregistrate si transmise catre departamentele tehnice competente.

    Pentru a ne ajuta sa raspundem sesizarilor in cel mai scurt timp este necesar ca reclama.ia/sesizarea sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclam., precum si detalii de contact (telefon si adresa) pentru feedback.

    Termenul maxim de remediere a deranjamentelor este de 24 ore lucratoare din momentul inregistrarii sesizarii. In cazul in care problemele tehnice implica interventii complexe si implicit un termen mai mare de remediere clientul reclamant va fi instiintat cu privire la data la care acestea se remediaza.

    Clientul are posibilitatea de a anunta autoritatile competente in cazul in care un eventualul litigiu nu a putut fi solutionat pe cale amiabila astfel:

ANPC ANCOM


    In caz de nerespectare a termenului de solutionare a reclamatiei indiferent de natura ei despagubirea va fi trecuta in facture lunii viitoare iar clientul va primi o reducere proportionala cu valoarea abonamentului pentru perioada depasita. Daca intreruperea sau scaderea ratei de transfer a Serviciului se datoreaza culpei Furnizorului si aceasta intrerupere sau scadere a ratei de transfer depaseste termenul prevazut, tarifele lunare aferente Serviciului se diminueaza proportional, conform celor de mai jos.

Suma dedusa va fi scazuta din valoarea facturii pentru luna urmatoare.
CONTACT
MyRNT | Suport | WebMail
 
Adresa corespondenta



Str Inclinata 1-3
Etaj 1
Sector 5
Bucuresti
Telefon
0728 874 780
Email
sales@RNT.ro
 
 
Protectia consumatorului - ANPC  * Stabilirea indicatorilor de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la Internet  * Procedura de Transmitere a Reclamatiilor Privind Functionarea Serviciilor de Comunicatii Electronice  * Procedura si parametrii de calitate administrativi  * Contract RNT * Oferta internet rezidential