 |
Suport tehnic
Echipa noastra va sta la dispozitie si va va raspunde la intrebari
in cel mai scurt timp posibil fie prin telefon sau e-mail
|
 |
Web Hosting Hostingul pe care
noi il oferim este pe servere Linux. In functie de necesitatile
dumneavoastra puteti alege pachetul de hosting potrivit
|
 |
Fibra optica Fibra optica este
pentru solutia optima pentru o conexiune de mare viteza si calitate
net superioara oricaruil alt tip de conexiune. |
|
Procedura de transmitere a reclamatiilor privind functionarea a serviciilor de comunicatii electronice
Va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de transmitere a sesizarilor tehnice aferente serviciilor de comunicatii electronice de care beneficiati:
* Telefonic: 0728 874 780
* Email: suport@RNT.ro
Sesizarile dumneavoastra vor fi preluate, inregistrate si transmise catre
departamentele tehnice competente.
Pentru a ne ajuta sa raspundem sesizarilor in cel mai scurt timp este necesar ca
reclama.ia/sesizarea sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclam., precum
si detalii de contact (telefon si adresa) pentru feedback.
Termenul maxim de remediere a deranjamentelor este de 24 ore lucratoare din momentul
inregistrarii sesizarii. In cazul in care problemele tehnice implica interventii complexe si
implicit un termen mai mare de remediere clientul reclamant va fi instiintat cu privire la data
la care acestea se remediaza.
Clientul are posibilitatea de a anunta autoritatile competente in cazul in care un
eventualul litigiu nu a putut fi solutionat pe cale amiabila astfel:
In caz de nerespectare a termenului de solutionare a
reclamatiei indiferent de natura ei despagubirea va fi
trecuta in facture lunii viitoare iar clientul va primi o
reducere proportionala cu valoarea abonamentului
pentru perioada depasita. Daca intreruperea sau
scaderea ratei de transfer a Serviciului se datoreaza
culpei Furnizorului si aceasta intrerupere sau scadere a
ratei de transfer depaseste termenul prevazut, tarifele
lunare aferente Serviciului se diminueaza proportional,
conform celor de mai jos.
Suma dedusa va fi scazuta din
valoarea facturii pentru luna urmatoare.
|
   |
|
CONTACT |
 |
MyRNT | |
Suport | |
WebMail |
|
Adresa corespondenta
|
Str Inclinata 1-3 Etaj 1 Sector 5 Bucuresti |
Telefon
|
0728 874 780 |
|
|
Email |
sales@RNT.ro |
|